ΦΟΙΤΗΤΕΣ

Όλοι οι φοιτητές του 4ου εξαμήνου σπουδών του Τμήματος Κτηνιατρικής Α.Π.Θ. μπορούν να ενταχθούν στο επιδοτούμενο πρόγραμμα ΕΣΠΑ 2014-2020. Η χρηματοδότηση εκ μέρους του προγράμματος ΕΣΠΑ  ΔΕΝ καλύπτει το σύνολο των φοιτητών (100%) για το 2023 (σύμφωνα με τον αριθμό των εγγεγραμμένων στο 4ο εξάμηνο σπουδών 2023, μάθημα 4.5 Πρακτική Άσκηση), οπότε είναι απαραίτητη η χρήση κριτηρίων επιλογής, για τη χρηματοδότηση ενώ γίνονται προσπάθειες για την χρηματική αποζημείωση του συνόλου των φοιτητών/τριων. Παρ’ όλα αυτά, όλοι οι φοιτητές/τριες είναι υποχρεωμένοι/νες να υλοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση.

Ο/η φοιτητής/τρια δε μπορεί να πραγματοποιήσει την Πρακτική του Άσκηση σε συγγενικό πρόσωπο  (π.χ. γονείς, συγγενείς, κλπ)

Οι φοιτητές/τριες του Τμήματος Κτηνιατρικής Α.Π.Θ. μπορούν να επιλέξουν τον φορέα (κτηνοτροφική μονάδα) υλοποίησης της Πρακτικής τους Άσκησης σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις ως προς το είδος της εκτροφής. Η επιλογή αυτή γίνεται είτε σε μονάδα από τον κατάλογο αυτών που έχουν ήδη συνεργαστεί με το Τμήμα Κτηνιατρικής Α.Π.Θ. (βλέπε Φορείς), είτε σε άλλη μονάδα της δικής τους επιλογής.  Απαραίτητη προϋπόθεση για την ένταξη νέων φορέων είναι η ενημέρωση εκ των προτέρων του Επιστημονικά Υπεύθυνου και του Γραφείου Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. και η έγκρισή τους, (ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΦΟΡΕΩΝ). Οι νέοι συνεργαζόμενοι φορείς θα κριθούν ως προς τον βαθμό πλήρωσης των προϋποθέσεων (μέγεθος, πλήρης λειτουργική δραστηριότητα κατά την περίοδο της άσκησης, κ.α.) που απαιτεί η Πρακτική Άσκηση.

Σε κάθε περίπτωση οι φορείς θα πρέπει να ενταχθούν υποχρεωτικά στο σύστημα ΑΤΛΑΣ και στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ (αναλυτικά, βλέπε Φορείς).

ΤΟ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ

Οι ημερομηνίες του χρονοδιαγράμματος  θα τηρηθούν αυστηρά δεδομένου ότι η συνολική Γραμματειακή υποστήριξη της Πρακτικής Άσκησης γίνεται πλέον από το Κεντρικό Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Α.Π.Θ. και αποκλειστικά ηλεκτρονικά χωρίς τη δυνατότητα παρεκκλίσεων. Η περίοδος υλοποίησης της Πρακτικής Άσκησης αποκλειστικά για το 2023 είναι:

από 24/07/2023 έως και 23/08/2023

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ για το 2023

Οι υποχρεώσεις των φοιτητών ώστε να θεωρηθεί ολοκληρωμένη η πρακτική τους άσκηση περιγράφονται στη ενότητα ΕΝΤΥΠΑ, αλλά ΠΡΙΝ την έναρξη της Πρακτικής τους άσκησης οφείλουν να γνωρίζουν και να διαθέτουν τα ακόλουθα:

ΠΡΙΝ την έναρξη της Πρακτικής:

1. Εύρεση Φορέα Πρακτικής Άσκησης (κτηνοτροφική μονάδα) της επιλογής του/της φοιτητή/τριας και υποχρεωτική ένταξή της στο σύστημα ΑΤΛΑΣ ( η διαδικασία ένταξης απαιτεί χρονικό διάστημα 5 εργασίμων ημερών)  έως τις 16/05/2023 και στο σύστημα ΕΡΓΑΝΗ από 24/07/2023 έως και 31/07/2023 (βλέπε Φορείς). Εφόσον ο φορέας έχει συνεργαστεί με το Τμήμα Κτηνιατρικής Α.Π.Θ. στο παρελθόν (βλέπε τον κατάλογο με τους Φορείς) έχει ήδη ενταχθεί στο σύστημα ΑΤΛΑΣ, αλλά θα πρέπει να δηλώσει, εκ νέου σε αυτό, τον αριθμό των φοιτητών που θα υλοποιήσουν Πρακτική Άσκηση στους χώρους του για το 2023. Οι νέοι φορείς εγγράφονται κανονικά στο σύστημα ΑΤΛΑΣ.

2. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ του Α.Π.Θ. με τον φορέα υποδοχής.

Το έντυπο αυτό παραλαμβάνεται ηλεκτρονικά για όσους/όσες δεν το παρέλαβαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης (βλέπε παρακάτω) και τυπώνεται σε τέσσερα (4) αντίγραφα, ΠΡΙΝ από την αναζήτηση του φορέα της Πρακτικής Άσκησης, ώστε να είναι άμεσα διαθέσιμο προς υπογραφή από τον φορέα και τον/την φοιτητή/τρια. ΠΡΟΣΟΧΗ: απαιτείται απαραίτητα η σφραγίδα του Φορέα.

Πρωτόκολλο Συνεργασίας για φορείς εντός Ελλάδας.

Πρωτόκολλο Συνεργασίας για φορείς ΕΚΤΟΣ Ελλάδας.

Τα αντίγραφα αυτά  επιστρέφονται στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ., ΠΡΙΝ την έναρξη της Πρακτικής Άσκησης, υπογεγραμμένα από τον Υπεύθυνο του Φορέα Πρακτικής Άσκησης και τον/την φοιτητή/τρια. Η κατάθεση των 4 αυτών αντιγράφων γίνεται από τον/τη φοιτητή/τρια ή με συστημένη αποστολή π.χ. ΕΛΤΑ ή courier, στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης του Α.Π.Θ., προκειμένου στη συνέχεια να υπογραφούν και από τον αρμόδιο Αντιπρύτανη και τον Ιδρυματικά υπεύθυνο της Πρακτικής Άσκησης του Α.Π.Θ.. Δηλαδή, μετά την ολοκλήρωση των υπογραφών, κάθε συμβαλλόμενος αποκτά ένα πλήρως υπογεγραμμένο αντίγραφο, για κάθε νόμιμη χρήση.

Σε κάθε περίπτωση η ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας (συμπεριλαμβανομένου του χρονικού διαστήματος της αποστολής) γίνεται πριν από τις 16/05/2023.

Η Δ/νση αποστολής όλων των ανωτέρω  είναι:

Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ.

Κτίριο Διοίκησης (Υπόγειο)

Τ.Κ. 54124, Θεσσαλονίκη

τηλ.: 2310 997136

 3. Απαραίτητα αποδεικτικά έγγραφα σχετικά με την ΑΣΦΑΛΙΣΗ και Αποστολή εγγράφων με email στο praktiki@auth.gr  (καταληκτική ημερομηνία 16/05/2023)

Προσοχή!!! Το έγγραφο α (Ατ13) θα πρέπει να σταλεί σκαναρισμένο. Τα έγγραφα β και γ μπορούν να σταλούν και με τη μορφή ευκρινούς φωτογραφίας.

α) Έντυπο Ατ13 – Δήλωση Τραπεζικού Λογαριασμού

https://rc.auth.gr/file/download/763

Ο/η φοιτητής/τρια πατώντας στο σύνδεσμο, κάνει λήψη του εντύπου σε μορφή pdf, το εκτυπώνει, το συμπληρώνει χειρόγραφα, το υπογράφει και το σκανάρει. Παρακαλούμε να βεβαιωθείτε για την εγκυρότητα των στοιχείων που αναγράφετε στο έντυπο!!

Οδηγίες Συμπλήρωσης του Ατ13 μπορείτε να δείτε εδώ: https://dasta.auth.gr/uploaded_files/637379334876504712.pdf

β) Βεβαίωση περί ύπαρξης ενεργής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης (www.atlas.gov.gr ) (απαιτούνται κωδικοί taxisnet)

[Για τους αλλοδαπούς φοιτητές: Ευρωπαϊκή Κάρτα Ασφάλισης ή Ιδιωτική Ασφάλιση με ισχύ στην Ελλάδα]

Οδηγίες για την ύπαρξη ενεργής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης μπορείτε να δείτε εδώ: Οδηγίες.

γ) Βεβαίωση Απογραφής ΕΦΚΑ (ΑΜΑ ΙΚΑ) ή επίσημο έγγραφο στο οποίο αναγράφεται ο προσωπικός αριθμός μητρώου ΙΚΑ. (για έκδοση δείτε οδηγίες εδώ

ΠΡΟΣΟΧΗ: Όταν αποστέλλετε e-mail στο Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. το e-mail θα πρέπει να περιλαμβάνει κείμενο με τη μορφή:

Ονοματεπώνυμο:

Τμήμα:

«Σας αποστέλλω τα απαραίτητα έγγραφα για την Πρακτική Άσκηση:

α) Έντυπο Ατ13 – Δήλωση Τραπεζικού Λογαριασμού

β) Βεβαίωση περί ύπαρξης ενεργής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.

γ) Βεβαίωση Απογραφής ΕΦΚΑ (ΑΜΑ ΙΚΑ) ή επίσημο έγγραφο στο οποίο αναγράφεται ο προσωπικός αριθμός μητρώου ΙΚΑ.

Τα E-mails που δεν έχουν την παραπάνω μορφή δεν θα γίνονται δεκτά!!!!!! 

Επιπλέον σχετικές πληροφορίες:

ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ οφείλουν να διαθέτουν ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΥ (Α.Μ.Α.) ΙΚΑ/ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΦΚΑ, ο οποίος είναι αποκλειστικά προσωπικός (όχι των γονέων).

Μετά την ενοποίηση των ασφαλιστικών ταμείων, σχεδόν OΛΟΙ οι φοιτητές/τριες έχουν ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΥ (Α.Μ.Α.) ΙΚΑ/ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΦΚΑ.

Για να δει κάποιος/α αν διαθέτει ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ ΑΣΦΑΛΙΖΟΜΕΝΟΥ (Α.Μ.Α.) ΙΚΑ/ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΦΚΑ παρακαλούμε ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν στο αρχείο:

https://dasta.auth.gr/uploaded_files/637376579986704726.pdf

Στην περίπτωση που δε διαθέτετε, θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που υπάρχουν στο αρχείο για την έκδοσή του.

Επιδόματα

  • Εάν κάποιος/α φοιτητής/τρια λαμβάνει επίδομα ανεργίας, τότε θα πρέπει να γνωρίζει ότι με τη συμμετοχή του/της στο Πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Α.Π.Θ.» το επίδομα αυτό θα διακοπεί. Συνεπώς, πριν συμμετέχει στο Πρόγραμμα θα πρέπει να έρθει σε επαφή είτε με τον Επιστημονικά Υπεύθυνο της Πρακτικής Άσκησης του Τμήματός του/της προκειμένου να εξετάσουν εάν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις για την υλοποίηση της Π.Α.. Μπορεί να του χορηγηθεί βεβαίωση από το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης για την κατάθεση της στον ΟΑΕΔ, προκειμένου  να γίνει διακοπή του επιδόματος μόνο τον μήνα της Πρακτικής Άσκησης.
  • Εάν κάποιος φοιτητής/τρια λαμβάνει επίδομα λόγω αναπηρίας (ΑμΕΑ) ή λόγω θανάτου γονιού, θα πρέπει να ενημερωθεί από το Φορέα από τον οποίο λαμβάνει το συγκεκριμένο επίδομα εάν με τη συμμετοχή του/της στο Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης, διακόπτεται το επίδομα. Αυτό εξαρτάται καθαρά από το συγκεκριμένο Φορέα.

4. Αίτηση Συμμετοχής και Επιλογή θέσης.

Είσοδος του/της φοιτητή/τριας (με τον ιδρυματικό λογαριασμό) ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ. (https://www.praktiki.auth.gr/) ,- ΣΥΝΔΕΣΗ – Είσοδος με Ιδρυματικό Λογαριασμό – Καρτέλα Προσωπικά Στοιχεία) για Αίτηση Συμμετοχής (από 10/04/2023 έως 16/05/2023). Η αίτηση και η επιλογή θέσεως Πρακτικής Άσκησης προϋποθέτει: την απόκτηση Α.Μ.Α. ΙΚΑ από τον/την φοιτητή/τρια και την ένταξη του φορέα υλοποίησης Πρακτικής Άσκησης π.χ. κτηνοτροφική μονάδα, στο σύστημα ΑΤΛΑΣ (βλέπε φορείς).

Προσοχή: Οι φοιτητές/τριες μπορούν (εφόσον ήδη έχουν ή μετά την απόκτηση ΑΜΑ ΙΚΑ) να συμπληρώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ. (https://www.praktiki.auth.gr/), αλλά δεν μπορούν να δουν την περίοδο πρακτικής άσκησης και τις αντίστοιχες κτηνοτροφικές μονάδες πριν από την ημερομηνία της πλήρους ένταξής του φορέα τους στο σύστημα ΑΤΛΑΣ.

Στη συνέχεια από τις 31/05/2023 έως 04/06/2023 και ώρα 20:00, οι φοιτητές/τριες εισέρχονται ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ. (https://www.praktiki.auth.gr/),- ΣΥΝΔΕΣΗ – Είσοδος με Ιδρυματικό Λογαριασμό – Καρτέλα Περίοδος Πρακτικής Άσκησης –ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2023 για την επιλογή της θέσεως Πρακτικής Άσκησης φοιτητών/τριών. Επιλέγουν τον φορέα (μονάδα) στον οποίο θα υλοποιήσουν την Πρακτική τους Άσκηση σημειώνοντας τον αριθμό 1 ως επιλογή.

Αμέσως με την έναρξη της Πρακτικής:

5. Συμπλήρωση Απογραφικού Δελτίου Εισόδου (το αργότερο μέσα σε 10 ημέρες από την έναρξη της πρακτικής άσκησης): ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ. (https://www.praktiki.auth.gr//- ΣΥΝΔΕΣΗ – Είσοδος με Ιδρυματικό Λογαριασμό – Καρτέλα  Ημερολόγιο -Απογραφικό Δελτιο Εισόδου . Η συμπλήρωση του απογραφικού δελτίου είναι υποχρεωτική. Η μη συμπλήρωσή του συνεπάγεται ακύρωση σύμβασης και διακοπή Πρακτικής Άσκησης.

6. Υλοποίηση της Πρακτικής Άσκησης και συμπλήρωση ΟΛΩΝ των απαιτούμενων εντύπων (τόσο από τους ασκούμενους όσο και από τους υπεύθυνους των Φορέων) που πιστοποιούν την υλοποίησή της (βλέπε ΕΝΤΥΠΑ).

Στο Τέλος της Πρακτικής:

7. Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εξόδου (με τη συμπλήρωση της αξιολόγησης) ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Α.Π.Θ. (https://www.praktiki.auth.gr// – ΣΥΝΔΕΣΗ – Είσοδος με Ιδρυματικό Λογαριασμό – Καρτέλα Αξιολογήσεις -Απογραφικό δελτίο Εξόδου. Η συμπλήρωση του απογραφικού δελτίου είναι υποχρεωτική. Η μη συμπλήρωσή του συνεπάγεται ακύρωση σύμβασης και μη πληρωμή της Πρακτικής Άσκησης.

Leave a Reply